Trött!!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-09-04 » 19:38:38

HEJ!

Sitter med Nicole i soffan nu sorry för dåligt uppdatering! Idag har det varit en dålig dag och en bra dag! Vet det låter lite konstigt! Men hästen jag ÄLSKAR har blivit såld! Men inte bara det utan till en ridskola det är fan hämskt dom kommer att förstöra henne vet att jag låter larvig med det är fan så!! Alla jävla barn som springer in och ut till henne eftersom att hon är så jävla snäll! Men hoppas att dom lämnar tillbaka henne eftersom att hon är ganska svår riden och är het! Men annars har den varit bra! Nu kommer en bildbomb!


MIN VOVVE!





Ett litet lamm


Me and a horseii!


Sexiga Nicole!


Ett litet gulligt föl!


Jag!


En gremlin!




Nicoles hand förstör bilden :P


Jag och bästa Laura </3


Nicole e så jävla fiin på den hära bilden!


Hemsk bild på mig men Nicole tvingade mig att ladda upp den!


Kommer nog lite mera bilder sen/ Puss Elin

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?