På väg hem

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-09-19 » 20:28:39
Hej,

E på väg hem nu från E-tuna nu e hemma vid 8 halv 9 kanske. Ska bara berätta en skit äklig sak, en sak som jag hatar mest i hela världen typ.

Mamma och Bosse var ute med hundarna i skogen och så kom dom hem sedan hämtade dom mig i stallet. Vi sitter i bilen och jag börjar skrika 3 krypande FÄSTINGAR e på Bamse. Plockar bort dom men papper och kastar dom genom bilfönstret. Nu på vägen hem sitter jag och läser i en tidnig och så ser jag att en fästing kryper på min hand fort som fan öppnar jag fönstret och sträcker ut handen. Som tur gick den bort!! Dom e så jävla äkliga hatar FÄSTINGAR!!!

Ja det var det.

Puss/Eliiiinz<3<3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?