Middag..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-09-18 » 20:23:44
Hej,

Sorry för att jag inte har bloggat idag. Glömde min data på landet, är hos Bosse nu så jag lånade hans data :D Idag så har jag jobbat i stallet och matat typ ca 55 får + deras lamm och dom flesta har 2 styckn. Var även med om livets mirakel idag. Var med när ett lamm föddes lite äkligt va det ju och så var det lite blod men lammet som kom var så litet typ 24 cm eller något. Ett vitt litet sött lamm<3<3

Har även ridit Bill idag han var pigg vilket han inte brukar vara så det var kul travade på ängar och tog några galopp språng :) Ska kolla efter stallplats för jag vill köpa Laura. Hon passade inte på ridskolan så jag vill köpa henne men får tyvär inte.

Men ska gå över till Sylwia(Bosses syster) och äta lite middag. Det blir lasagne så jag ska göra vgo biffar eller ja mamma ska :P


Många pussar/Eliiiinz<3<3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?