ingen rubrik!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-09-07 » 22:15:37
HEEEJ!

Vet att man inte sa svära men fan ochsåå!! Glömde att vi hade eng läxa på verb!! Ska kunna böja 10 oregelbundna verb har inte ens övat men ska skriva upp dom nu och får öva innan passet.

Annars så har jag ätit pizza till middag och lite coca cola jag är så nyttig :D Och nu sitter jag och smaskar i mig Polly love Polly!!! <3

På tor så ska Moa och Molly sova över hos mig så det ska bli roligt! Eftersom att det är studiedag på fre :) Så vi ska svulla oss och äta godis och chips och andra onyttigheter ;D Och så ska vi kolla på massa filmer :D Molly sa att hon tyckte att vi skulle se en film på 8 timmar!! Den är tydligen uppdelad i 4 filmer för den e så jävla lång :P Fast jag och Moa vägrade så vi slipper det tror jag. Ja typ det ska vi göra tror jag.

Puss på er och god natt!/ Eliiiinz <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?