Heej

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-09-25 » 00:52:16

Har inte orkat blogga e trött och sjuk så jävla jobbigt. Men min lilla mamma lyste upp min dag och köpte B&J till mig!! <3<3 Så jävla gott.

Tänkte lägga upp bilder på mina produkter som jag använder till ansiktet.



1. Är en rengörings mousse som tar bort smink.

2. Peeling till ansiktet som luktar persika. Tar bort glansigheten i huden.

3. Rengör hyn och motvärkar finnar och polmaskar.

4. Ansiksvatten som tar bort polmaskar och smuts.

5. Ansiktsmask som lukter blåbär. Får väldigt len hud av den.

6. Ansiktlotion från ACO. Utan parfym.

7. En gel som lungnar och svalkar den tunna huden under ögat.

8. Försvaretshudsalva som jag har på läpparna. Bra och billig :)

Ja men det var typ det vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Pöss/Eliiiinz <3
Postat av: lollo
URL: http://coolalollo.devote.se 2010-10-10 / 15:10:34

hahaha lilla härmare ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?