Brottom!!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-09-08 » 14:51:14
HEJ!

Detta blir ett kort inlägg ska nämligen in till stan och möta upp mami nu!! Hade precis kommit hem och skulle plugga och äta lite mat och så ringer telefånen då e det mamma som undrar om jag vill följa med henne och äta pizza på Pizza Hut! !Ingen tvekan lixom love pizza hut! Vet pizza igen ;) Så då e det bara att kasta på sig skorna och kläderna och åka in till medis nu då.

Kommer att blogga lite mera sen ska ta med mig pengar och kanske köpa någon men får se puss/ Eliiiinz<3
Postat av: Nicole ♥
URL: http://thisismebiacth.blogg.se/ 2010-09-08 / 21:17:59

Sötnos, om du har en design som det står : min vardag i bilder , så måste du lägga ut mer bilder !



Vill du typ träffas imorrn ?!! Jag kan komma till årsta ,



PUSS ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Postat av: Elin<3
2010-09-08 / 21:57:02

He ja jag vet men min kamera har inga baterier ju!!



Kan intevimorgon för då ska jag vara med Moa och Molly :(Dom ska sova hos mig lediga imorgon sorry! Vi ska även plugga kurs! Men på fredag! då kan vi sova i min gigantiska säng :D<33


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?