Bilder!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-10-07 » 19:12:38
Heej,

Guud vilken skön dag vi hade i skolan idag!! Vi hade bara halvdag så vi slutade vid 12! Och jag som hade min Sv redovisning i 1 timma. Hade även ett KP på en timma och sen han jag ´´jobba´´ i 30 min sen lunch. Sedan så fick vi sluta jippie!

Så drog jag, Moa och Molly in till stan och kollade runt lite i affärer. Jag köpte en skylt där det står ´´Toalett´´ på för 10 kr. Och en sak som ska göra att rummet luktar gott. Och det gick bara på 20 kr. Men var sedan tvungen att köpa ett busskort för 420 kr :( Så det sööög!

Åkte sedan hem till min sjuka mamma och gav henne mat och lite dricka från kiosken.

Snart så ska jag sätta mig ner och ta itur med mina läxor! Bläää..

Här kommer lite bilder som jag tog igår och även några som togs under sommaren. Vet att jag inte så jävla duktig men det är kul att foto. Men nu kommer en bild booomb!

  

Byee Byee/Elin<3<3
Postat av: MollyBajs
2010-10-09 / 20:47:27

Gud vad fina bilder!



Jätte duktig :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?