Glass!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-10-02 » 15:06:37
Heeej,

Har inte kunnat blogga på 3 dagar eftersom att mamma har haft min data på landet. Ska berätta lite om vad jag har gjord dom senaste dagarna.

Tor: Gick i skolan och sedan åkte jag och Molly till Götgatsbacken och kollade runt lite. Köpte tyvärr inte något.

Sedan så sov min gudfar hos mig eftersom att mamma åkte till E-tuna. Sedan ringde min morbror och frågade om jag kunde passa min lilla kusin Alva. Eller liten och liten hon fyller 7 den 15 ocktober dagen efter mig!
Så då ringde vi express pizza och fick hem kört pizza gott gott. Fick typ 40 kr av det så det var ju bra eftersom att jag passade henne i typ 2 timmar.


Fre: Gick i skolan sedan åkte jag till E-tuna. Jag och bosse satt i bil kö i ca: 2 timmar.

Lör: Gick upp klockan 8:20 och åkte till stallet. Hjälpte bara till ingen ridning idag. Dom har även sålt Laura till ridskolan och den ligger i dalarna..... ;( ;-( Fan oxååå!!

Just nu sitter jag och kollar på tv ska snart äta lite glass nu pöss/Eliiiinz
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?