Falun!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-10-22 » 18:14:25



Orkar inte ens att börja med hej, jag har inte kunnat blogga eftersom att jag har varit i falun med skolan :D Där vi har haft slöjd, blid, hhk och NO. Eftersom att vi inte kan ha det i våran vanliga skola. Så oker vi det och har det ist. Fick tyvär inte ta med mig min data för att mamma skulle använda den!

Kommer att lägga upp bilder på det jag gjorde där uppe :D Blev ganska nöjd med min bild eftersom att jag inte är så jätte duktig på det.

Just nu e jag på väg mot eskilstuna ska ner till hagby imorgon och sedan hem. Men orkar inte blogga puss!

Elin <3

Hej idag fyller jag år å ska försöka slå paows rekord i grattis kommentarer :) hoppas du vill vara med :) kram anki


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?